Trolley crashes into historic building in Philadelphia | LiveNOW from FOX



A trolley operated by SEPTA slammed into a historic building in Philadelphia on Thursday night.

Officials held a news conference on Friday afternoon to provide the latest information.

Subscribe to LiveNOW from FOX! https://www.youtube.com/livenowfox?sub_confirmation=1
Where to watch LiveNOW from FOX: https://www.livenowfox.com/
Follow us @LiveNOWFOX on Twitter: https://twitter.com/livenowfox

Raw and unfiltered. Watch a non-stop stream of breaking news, live events and stories across the nation. Limited commentary. No opinion. Experience LiveNOW from FOX.

source

27 thoughts on “Trolley crashes into historic building in Philadelphia | LiveNOW from FOX”

  1. وو‏‪0:03‬‏ … لأخــوه ولا رحــمــه ولا شــفــقــه ولا انــســانــيــه.😢💔 كم. ناديت وكم كلامت وكم نشتد ولالكن لاحياةالمن تنادي. ياخي احنا معنا. امي تطلب لنا اكل من المطعم. زويده واليوم. امي روحت. تبكي قالت ليش يامي تبكي. قالتي يابنتي. اني اسال. الله اني. يعزني بالموت. قالته. ليش. يامي. تدعي علينا. قالتي.يابنتي اليوم صاحب. المطعم. سبني قله.ليش. اشله الزويده من حيث الناس. اني اسال الله يابنتي. انه الله يحشرني. بالموت وحده حشره افضله. من هذا البهدله واهذ الهيني. صحيصح. اني هذا الكلام. ينقص من قدري ومن احترمي. لاكن ياخي. شهدالله اني مانطقت هذا الكلام ابوس جزمتك. من اشده الجوع ماعد ضمير سمحه لي اني اخلي تروح تطلب لنا اكل. اني ابوس جزمتك ياخي واني اسالك بالله العظيم وفي كتاب الالاله ياخي اني ابوس جزمتك ياخي. غير علينا غره ياخي حتي بشي بسيط نشتري لنا كيس دقيقه ياخي ارحم من في العرض يرحمكم من في السماء ياخي 😭/هاذا رقمي. 00967‎713186063 واتساب مناشدة 💔 اخواني اني اقسم بالله العلي العظيم على كتاب الله انني بنت يتيمه من اليمن ومعي اخوان صغار اقسم بالله على كتاب الله ان اخوتي ماعاد يقدرو ينطقو بكلمة من شدت الجوع انا واسرتي بيتنا ايجار الشهر ب15 الف يمني والان علينا 60 الف حق4 شهور وصاحب البيت من الناس الي ماترحم والله يا اخي انه يجي كل يوم يبهدلنا ويتكلم علينا ويريد يطردنا من البيت للشارع لانناماقدرناندفعله الأجارومهلنالاخره الأسبوع واذا دفعنا له حلف يمين بالله بيخرجنا إلى الشارع بدون رحمه و اني اسالك بالله وانشدك بمحمد رسول الله يااخي لوانت مسلم وتحب الخير واتساعدني تتواصل معي اوتراسلني وتساب علئ هذا الرقم. 00967‎713186063وتطلب اسم بطاقتي وترسلي ولاتتاخر وايعوضك الله بكل خير فيااخي انت رجال إذاشفت اسرتك جاوعين تعمل المستحيل من اجل تامن لهم الاكب ولكن انابنت عيني بصيره ويدي قصيره ليس لي اب مثلك يسمح دمعتي ويحميني من الذل والاهانة😢 نسالك بالله لولك مقدره علئ مساعدتنا لاتتاخرعليناوجزاك ألله خير……………..
    ……………
    ……………
    ……………
    ………….

    …………………………………….
    ……………

    Reply
  2. ENOGH of the excuses – EXPLAIN HOW the accident happen….diagrams and path of the street car and obstacles involved. Geez….everything is exlained but the problemo eh?

    Reply
  3. My friend lived in the building and was home at the time! Luckily she was on the 2nd floor above where it hit. They dont even mention that! It's now condemned and she is homeless.

    Reply

Leave a Comment